duminică, 17 februarie 2013

Rugaciunea Ultimilor Stareti de la Optima

Rugaciunea Ultimilor Stareti de la Optima
Este una dintre cele mai mari si induhovnicite manastiri de calugari din intreg Rasaritul Ortodox.
Manastirea Optina se afla in Rusia Centrala, la aproximativ 80 de mile de Moscova si la mica distanta de localitatea Kozelsk. Ea este considerata a fi centrul spiritualitatii Bisericii Ruse, in secolul al XIX-lea.

Trimite-o mai departe, este la fel de puternica, ca si Tatal nostru! Vei vedea!
Doamne Ajută !
 
Doamne, da-mi sa intampin cu liniste sufleteasca tot ce-mi va aduce ziua de azi.
Invredniceste-ma sa ma dau intru totul Sfintei Voii Tale.
In tot ceasul acestei zile povatuieste-ma si ajuta-ma in toate.
Toate cate le voi auzi si mi se vor intampla in aceasta zi, invata-ma sa le primesc cu sufletul linistit si cu credinta tare, ca pentru toate, este Sfanta voia Ta.
In toate cuvintele si faptele mele calauzeste-mi gandurile si simtamintele.
In toate intamplarile nepravazute, fa sa nu uit ca, totul este trimis de Tine.
Doamne, invata-ma sa ma port cu dreptate si intelepciune cu toti fratii mei, sa nu tulbur si sa nu supar pe nimeni.
Doamne, da-mi puterea sa duc povara zilei si toate cate mi se vor intampla in aceasta zi, cu pace in suflet.
Doamne, calauzeste-mi voia mea si invata-ma sa ma rog, sa cred, sa nadajduiesc, sa rabd, sa iert si sa iubesc.
Amin!
__._,_.___
__,_._,___

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu